تعرفه خدمات

لیست قیمت قالیشویی گل ابریشم با تعرفه ثابت

 و ارائه فاکتور کامپیوتری، مطابق با سیاستهای کلان این مجموعه زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران بزرگ از جمله تعهدات گل ابریشم به شمار می آید.

خدمات تكميلی شستشوی فرش :

  • كارشناسی و تشخيص عيوب در كارخانه قبل از شستشوی فرش، اعلام هزينه و اصلاح عيوب طبق درخواست مشتری
  • خاك‌گيری مکانیزه فرش‌های دستبافت قبل از شور
  • پرداخت: يكنواخت نمودن و زدودن خرده پشم‌های زائد از سطح فرش‌های دستبافت
  • محو نمودن لکه‌های ناپایدار از سطح فرش‌های شسته شده (در حد امکان)
  • مرتب نمودن ريشه‌ها موگيری شيرازه‌ها
  • تحویل فرش‌های ماشینی بدون چروک (در حد امکان)
  • بازدید، کنترل و تایید نهایی بوسیله ناظر کیفی قبل از حمل در کارخانه

 

حمل و نقل و جمع‌آوری از محل استقرار فرش‌ها بصورت لول و تحويل آنها پس از شستشوی فرش با روكش پلاستيكی

خدمات حمل و نقل قالیشویی:

  • جابجایی فرش‌های شما بوسیله ناوگان و شبکه گسترده حمل ونقل مجهز به کامیونت‌های ایسوزو، مسقف و ایمن
  • امکان انتخاب نوبت مراجعه پرسنل به وسیله مشتری، نوبت صبح: ۹ الی ۳ بعدازظهر یا نوبت عصر: ۳ الی ۹ شب به استثنای ماه‌های بهمن و اسفند

* تحويل حداقل هفت روز كاری و تحويل فرش‌هايی كه احتياج به خدمات جانبی دارند دو هفته تا يك ماه کاری پس از تایید و سفارش مشتری به طول می‌انجامد. بديهی است فرش‌هايی كه زودتر از موعد مقرر آماده شوند با اطلاع و هماهنگی قبلی ارسال خواهد شد.

* حداقل هزينه حمل و نقل و جمع آوری در تهران ۳۰۰۰۰ تومان، هزينه شستشوی فرش‌های كرم و روشن ردیف ۱.۱ – ۱۰ درصد مازاد بر تعرفه شستشوی فرش و هزينه شستشو و خدمات جانبی كمتر از يك متر، يك متر محاسبه می‌گردد.

 :قیمت شستشو فرش به همراه خدمات تکمیلی شامل

  • کارشناسی و تشخیص عیوب قبل از شستشو
  • پرداخت: زدودن خرده پشم‌های زائد از سطح فرش‌های دستبافت
  • مرتب نمودن ریشه‌ها
  • موگیری شیرازه‌ها
  • اصلاح و حذف لکه‌های ناپایدار
  • محو نمودن چروک‌های ایجاد شده “اتو” و …که بر روی تمامی فرش‌ها اعمال می‌گردد، با توجه به نرخ مصوب اتحادیه و احتساب مازاد آن با نرخ ثابت برحسب تومان محاسبه و فاكتور رسمی و كامپيوتری نيز بر اساس متراژ صادر و به مشتری تسلیم می‌گردد. لذا اميدواريم با طراحی سيستم‌های بديع و نوآورانه و گردآوری دانشی كه ما را قادر به ارائه خدماتی با كيفيت مطلوب نمايد، وظيفه خود را نسبت به ايجاد يك بازار رقابتی سالم و شكل‌گيری واحدی نمونه در حد توان به انجام برسانيم.
  • همكاران ما با شماره تلفن های ۹-۸۸۹۲۸۱۹۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ بعدظهر آماده ثبت سفارشات، هماهنگی نوبت مراجعه پرسنل و راهنمايی مشتريان می‌باشند.
واحد خدمات: ۸۸۹۲۸۱۸۸

*از ساعت ۹ الی ۴ بعدازظهر*

دورنگار: ۸۸۹۲۸۱۸۹

**********

صدای مشتری: ۸۸۹۲۸۲۰۰

*از ساعت ۹ الی ۴ بعدازظهر*

توجه: به دلیل ترافیک سنگین کاری، در دوماهه پایانی سال بهمن، اسفند ماه، حمل و نقل و جمع آوری فرش‌ها فقط در تاریخ درخواستی مشتری و طی همان روز، بدون اعلام ساعت مراجعه پرسنل، انجام می‌گردد. متمنی است جهت حفظ نظم و ارائه روند مطلوب سرویس‌دهی از تماس تلفنی به منظور اطلاع از ساعات مراجعه جدا خودداری فرمایید.

 

خانه درباره ماتماس با ما